May 20, 2016

The First 2016 Swimwear Spree




The good time is arriving fast and we all want to go to the beach as soon as possible - for a walk, to tan or to dive into de ocean... The best part? We can wear our favourite beachwear! A lot of brands already launched this year's Summer collection and I'm pretty sure the hardest part will be choosing which ones do you want in your closet this summer. So here you have, 6 ideas of bikinis/swimsuits/trikinis that I'm pretty sure you'll love as much as I do.
What's your favourite piece? Did you already buy any piece for this summer? What's your favourite brand? Let me tell you that a lot more about beachwear is about to come so stay tunned!

29 comments:

  1. Que lindos, apaixonei-me pelo segundo! <3
    beijinhos, The Fancy Cats

    ReplyDelete
  2. Adoro o último o ultimo fato-de-banho!

    Love, Marie Roget | Marie Roget Shop

    ReplyDelete
  3. Gostei muito do segundo e do terceiro, são muito giros ;).
    Beijinhos.

    misscokette.blogspot.pt

    ReplyDelete
  4. I love everything!
    http://sepatuholig.blogspot.com
    ig grace_njio

    ReplyDelete
  5. obrigada pelo comentário <3
    tantos modelos incríveis :D

    www.pinkie-love-forever.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Hermosos, me encantaron todos

    http://modernastrega.blogspot.com.ar/

    ReplyDelete
  7. Adorei os 6, e não me importava nada de os ter! Esta altura do ano pede mesmo uma peça de praia nova, uma não, duas ou três! Beijinhos

    amargaridacosta.blogspot.pt

    ReplyDelete
  8. Só modelos giros, assim é difícil escolher :)
    Beijinhos
    elisaumarapariganormal.blogspot.pt

    ReplyDelete
  9. Muito obrigado, minha querida :D Sem dúvida que é um acessório marcante mas que é super útil :D

    Adorei os modelos. Pessoalmente, adoro ver mulheres de fato de banho. Dá um ar mais sofisticado :)

    NEW GET THE LOOK POST | Classic Look With Lighter/Pastel Colors.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ReplyDelete
  10. Ohmy! These are all so amazing! So pretty, and colorful!
    WritingMonique

    ReplyDelete
  11. I love shopping for swimsuits!! Can't wait until it's beach weather over here as well. :) The first one is my favorite!

    Best,
    Christina

    Looks by Lau

    ReplyDelete
  12. são todos lindos, mas gosto particularmente do padrão e formato do segundo. se dantes era impensável vestir um fato de banho, agora as ofertas desta peça cativam-me cada vez mais.
    o meu grande problema é mesmo o peito, que não pode ficar desconfortável ou sem suporte...
    beijinhos, Noelle :) http://supergirlinconverse.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  13. I'm inlove witht the lotus swimsuit!! This is a beautiful collection!! <3
    thenewgirl.me

    ReplyDelete
  14. these swimsuits are soo cute! i love the black and white one ! :)

    http://www.carolinapinglo.com/

    ReplyDelete
  15. Aww these are nice!! I think I would honestly wear them all and I'm really swimwear picky
    Isabelle
    https://isabelleelli.blogspot.com.au
    Twitter Isabelle_elli

    ReplyDelete
  16. Perfect swimwear!

    http://violettedaily.com

    ReplyDelete
  17. Obrigado, querida :D
    Pois, é que às vezes é complicado de gerir porque se pensa que com um ou outro trapinho mais formal se vai bem... mas nem sempre é assim!

    NEW TREND ALERT POST | Linen Trend.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ReplyDelete
  18. Geometric bikini featuring khaki straps is ridiculously perfect, though the VS peach bikini has also caught my eye. Lovely selections!!

    aglassofice.com
    x

    ReplyDelete
  19. Love these! I wish it was summer here still :( waaaa

    xx www.opinionslave.com

    ReplyDelete
  20. This is absolutely wonderful!


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    ReplyDelete
  21. Adorei o 3º e o 4º, são lindos.
    Beijinhos
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/2016/05/wendding-dresses-cocomelody.html

    ReplyDelete
  22. Não consigo escolher um favorito
    São todos lindos!

    >> http://joandcompanystyle.blogspot.pt/ <<

    ReplyDelete
  23. Olá Madalena. Desde há 2 anos que sou fã de bikini cai-cai. Adoro não ter a marca das alças e acho super sensual. Finalmente descobri o modelo que realmente é adequado ao meu corpo!! Encomendei na Bra&company, empresa especializada em lingerie e afins, e estou super ansiosa para experimentar!!
    Beijinhos,
    Rita Completo
    Consultora de imagem
    www.ritacompleto-consultoria-imagem.com

    ReplyDelete
  24. Tem peças tão lindas..

    ReplyDelete
  25. aaaaaaah, adorei todos!
    xo, Ana Rita Leite
    WHITE DAISY

    ReplyDelete
  26. Me quedo con el primero y el segundo pero son genialeees todos. Te invito a visitar mi blog bonita.
    Un besito.

    ReplyDelete

Thank you so much for your time! I'll for sure visit your blog (don't forget to leave the link) and I answer all of your questions in your comments! Have a lovely day
// If you want to contact me, feel free to email me to maadalenaaa.blog@gmail.com //